DELFI apie mus

Patirtis viešbučiuose paskatino sukurti verslą

Klaipėdietė Giedrė Rožytė-Jokūbavičienė (35) daug metų dirbo viešbučių verslo srityje ir nuolat matydavo, kokių keblumų kyla ieškant vietų renginiams.  Supratusi, kad salių paieška yra ilgas ir varginantis procesas, Giedrė ėmėsi pamažu tai keisti.

Nuolatinis skambinimas ir elektroninių laiškų rašymas įvairiems viešbučiams užduodant vis tuos pačius klausimus dėl laisvų salių renginiams ir laukiant pasiūlymų renginių organizatoriams atima nepaprastai daug laiko. „Nutariau optimizuoti salių paieškos procesą ir sutrumpinti paieškų kelią, sujungdama į vieną sistemą daugiau kaip penkis šimtus konferencijų salių visoje Lietuvoje“, – pasakojo portalo „Salerenginiui.lt“ įkūrėja G. Rožytė-Jokūbavičienė. Verslininkė teigė kūrusi tokį produktą, kuris sumažintų klientų rūpesčius ir taupytų jų laiką bei pinigus. Verslininkė įsitikinusi, kad viešbučiams ir salių tiekėjams internetinė paieškų platforma – tai naujas ir unikalus pardavimo kanalas.

„Salerenginiui.lt“ įkūrėja pasidžiaugė, kad nuo pat pirmos portalo veikimo dienos sulaukė užklausų iš susidomėjusiųjų dėl salių renginiams – toks didelis poreikis pranoko visus lūkesčius. Vis dėlto pašnekovė įsitikinusi, kad labai svarbus partnerių, su kuriais žengiama ankstyvos verslo stadijos metu, patikimumas, nes tuomet verslas lengvai pažeidžiamas. Pasak verslininkės, investicijos į platformą „Salerenginiui.lt“ atsipirko per pirmuosius metus. Pradėjusi savo verslą, G. Rožytė-Jokūbavičienė prisipažino ėmusi dar labiau branginti savo laiką.

 

Plėtra į užsienio rinkas

Norėdama pritraukti klientų, portalo „Salerenginiui.lt“ įkūrėja ieškojo patikimų partnerių verslui plėtoti Lietuvoje ir užsienyje, aktyviai reklamavo teikiamas paslaugas ir „nepaleisdavo“ pirmųjų klientų. Portalo „Salerenginiui.lt“ sumanytoja įsitikinusi, kad, siekiant verslo klestėjimo, reikia nuolatos tobulėti, plėstis į užsienio rinkas, ieškoti patikimų tarptautinių užsakovų ir užsienio partnerių. Pasak G. Rožytės-Jokūbavičienės, svarbu nesiblaškyti ir tinkamai nustatyti klientų segmentus, į kuriuos verta nukreipti įmonės veiklą ilgalaikėje perspektyvoje.

 

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu DELFI, „Žinių radiju“ „Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu.

 

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/patirtis-viesbuciuose-paskatino-sukurti-versla.d?id=71382646

by Kristina Augustinaitė, Bzn start Business Woman Awards 2016

(Andriaus Ufarto nuotrauka)