Naujienos

Kiekvienas gali padėti!

Norime padėti tiems, kuriems rūpi. Jei paramos ar socialiniam renginiui skirto vaikams, paaugliams ar senoliams ieškai salės Vilniuje, Kaune ar Klaipėdoje, kreipkis į mus. Tavo projektui suteiksime salę nemokamai! Susisiek su mumis el.paštu info@salerenginiui.lt, atsiųsk trumpą aprašą kokiam socialiniam projektui tau reikia salės ir mes tau padėsim.

DELFI apie mus

Patirtis viešbučiuose paskatino sukurti verslą

Klaipėdietė Giedrė Rožytė-Jokūbavičienė (35) daug metų dirbo viešbučių verslo srityje ir nuolat matydavo, kokių keblumų kyla ieškant vietų renginiams.  Supratusi, kad salių paieška yra ilgas ir varginantis procesas, Giedrė ėmėsi pamažu tai keisti.

Nuolatinis skambinimas ir elektroninių laiškų rašymas įvairiems viešbučiams užduodant vis tuos pačius klausimus dėl laisvų salių renginiams ir laukiant pasiūlymų renginių organizatoriams atima nepaprastai daug laiko. „Nutariau optimizuoti salių paieškos procesą ir sutrumpinti paieškų kelią, sujungdama į vieną sistemą daugiau kaip penkis šimtus konferencijų salių visoje Lietuvoje“, – pasakojo portalo „Salerenginiui.lt“ įkūrėja G. Rožytė-Jokūbavičienė. Verslininkė teigė kūrusi tokį produktą, kuris sumažintų klientų rūpesčius ir taupytų jų laiką bei pinigus. Verslininkė įsitikinusi, kad viešbučiams ir salių tiekėjams internetinė paieškų platforma – tai naujas ir unikalus pardavimo kanalas.

„Salerenginiui.lt“ įkūrėja pasidžiaugė, kad nuo pat pirmos portalo veikimo dienos sulaukė užklausų iš susidomėjusiųjų dėl salių renginiams – toks didelis poreikis pranoko visus lūkesčius. Vis dėlto pašnekovė įsitikinusi, kad labai svarbus partnerių, su kuriais žengiama ankstyvos verslo stadijos metu, patikimumas, nes tuomet verslas lengvai pažeidžiamas. Pasak verslininkės, investicijos į platformą „Salerenginiui.lt“ atsipirko per pirmuosius metus. Pradėjusi savo verslą, G. Rožytė-Jokūbavičienė prisipažino ėmusi dar labiau branginti savo laiką.

 

Plėtra į užsienio rinkas

Norėdama pritraukti klientų, portalo „Salerenginiui.lt“ įkūrėja ieškojo patikimų partnerių verslui plėtoti Lietuvoje ir užsienyje, aktyviai reklamavo teikiamas paslaugas ir „nepaleisdavo“ pirmųjų klientų. Portalo „Salerenginiui.lt“ sumanytoja įsitikinusi, kad, siekiant verslo klestėjimo, reikia nuolatos tobulėti, plėstis į užsienio rinkas, ieškoti patikimų tarptautinių užsakovų ir užsienio partnerių. Pasak G. Rožytės-Jokūbavičienės, svarbu nesiblaškyti ir tinkamai nustatyti klientų segmentus, į kuriuos verta nukreipti įmonės veiklą ilgalaikėje perspektyvoje.

 

„TOP 50 inovatyviausių jaunų verslų, sukurtų moterų” iniciatyvos ėmėsi „BZN start“ kartu su partneriais: naujienų portalu DELFI, „Žinių radiju“ „Swedbank“, AB, „BIOK laboratorija“, ir Mykolo Romerio universitetu.

 

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/verslas/patirtis-viesbuciuose-paskatino-sukurti-versla.d?id=71382646

by Kristina Augustinaitė, Bzn start Business Woman Awards 2016

(Andriaus Ufarto nuotrauka)

Salė renginiui: kaip rasti greitai ir patogiai?

Jei artėja svarbus verslo renginys, konferencija, esminiu klausimu tampa renginio vieta. Ne visi verslo subjektai turi savo patalpas konferencijoms, kuriose gali talpinti daug asmenų: tiekėjų, verslo partnerių ir pan. Todėl, jei organizuojate verslo renginį, konferenciją, seminarą ar kt., tikėtina, teks nemažai laiko skirti tinkamos renginio vietos paieškai. O rasti ne tik talpią, tačiau drauge ir reprezentatyvią vietą gali pasirodyti ne taip ir lengva. Maža to, pastebėsite, kad milžiniška pasiūla gali tapti tikru galvos skausmu, kai reikės rinktis iš begalės pasiūlymų.

Jei Jums reikalinga salė renginiui, tikėtina, kad ieškosite jos internete, rinksitės iš labai didelio kiekio pasiūlymų, atrinksite kelias alternatyvas, vertinsite jas, kol galiausiai priimsite galutinį sprendimą. Toks procesas užims labai daug Jūsų laiko, juo labiau kad rinkoje pasiūlymų rasite tikrai labai daug. O jei dar po ilgų dvejonių ir pasirinkimų paaiškės, kad pasirinkta vieta reikiamai datai jau rezervuota? Jūs grįšite į pradinį paieškos etapą ir viską pradėsite nuo pradžių. Tačiau yra puikus sprendimas – sistema, kurioje Jūs galite filtruoti visus pasiūlymus pagal savo kriterijus. www.salerenginiui.lt padės taupyti brangų Jūsų laiką ir operatyviai rasti tinkamiausią pasiūlymą.

Rinkdamiesi salę renginiui, galėsite naudotis siaura ir detalia paieškomis. Kriterijai, pagal kuriuos galite pasirinkti salę renginiui:

  • Miestas. Miestas, kuriame planuojamas renginys ar konferencija, yra labai svarbus kriterijus. Ši paieška ypač naudinga, jei renginį organizuojate mieste, kurio patys nelabai pažįstate, ir nežinote, kokios alternatyvos jame yra. Pasinaudojus paieška Jums bus pateikti Jūsų reikalavimus atitinkantys pasiūlymai.
  • Dalyvių skaičius. Tai vienas esminių kriterijų, organizuojant bet kokį renginį. Salė renginiui turi būti pritaikyta būtent tokiam asmenų skaičiui (arba daugiau), koks dalyvaus renginyje.
  • Tipas. Paieškoje galite pasirinkti iš šių tipų: viešbučiai; verslo ir konferencijų centras; kaimo turizmo sodybos; netradicinės vietos. Salės renginiui tipas labai svarbus ir neretai pasirenkamas, atsižvelgiant į renginio dalyvių amžių, užimamas pareigas, renginio tipą bei trukmę ir kt.

Maža to, paieškoje galite pasirinkti, kad Jums būtų pateikti tik akcijiniai pasiūlymai, leisiantys sutaupyti. Tokia sistema itin reikšminga, jei neturite laiko valandų valandas vertinti įvairių pasiūlymų, jų ieškoti ir pan.

Tiesa, vertindami alternatyvas atsižvelkite, kad salė renginiui būtų reprezentatyvi: švaru, tvarkinga, patogu, jauku ir pan. Labai svarbu ir patogus privažiavimas prie renginio vietos. Jei renkatės kaimo turizmo sodybą, prioritetą teikite toms vietoms, prie kurių privažiavimas kuo patogesnis.

Fotografas Julius

www.fotogidas.lt

 

Apie mus rašo BZN start: VERSLO IDĖJAI ĮGYVENDINTI PADĖJO KRITIKA

Pasaulio turizmo organizacijos duomenimis, konferencijų turizmas yra sparčiausiai auganti turizmo šaka. Nepaisant to, Lietuvos rinkoje ne vienerius metus tvyrojo situacija, kai ir lietuviams, ir užsieniečiams, norintiems rasti tinkamą salę renginiui, ypač jei jis didesnis nei šimto žmonių, reikėdavo sugaišti savaitę ar daugiau. Inovatyvaus e. projekto salerenginiui.lt kūrėja klaipedietė Giedrė Jokūbavičienė (34) įrodo, jog šis procesas gali būti sutrumpintas iki kelių minučių, o konkretus poreikis verslo ar asmeninei erdvei –  patenkintas tą pačią dieną.

Poreikis rinkoje paskatino imtis idėjos

Didelių salių poreikis ypač suaktyvėjo tuomet, kai šalis rengėsi tarptautiniams renginiams – Lietuvos pirmininkavimui ES ir „Vilnius kultūros sostinė“. Salių nuomos ekspertai patikina, kad iki šiol nuomos poreikis nesumažėjęs, nes verslo renginius Lietuvoje aktyviai organizuoja ne tik lietuviai. „Atsižvelgdami į tarptautines tendencijas ir situaciją salių nuomos versle, nutarėme optimizuoti salių paieškos procesą ir sutrumpinti kelią nuo minties, jog reikia konkrečios erdvės renginiui, iki jos radimo, apjungdami į vieną sistemą per 500 konferencijų salių visoje Lietuvoje“, – idėją pristato pirmosios Lietuvoje e-platformos salerenginiui.lt idėjos autorė Giedrė Jokūbavičienė.

„Kūriau tokį produktą, kuris sumažintų kliento rūpesčius, taupytų jo laiką ir pinigus. Juk viešbučiams ir salių tiekėjams internetinė platforma – tai naujas ir unikalus pardavimų kanalas“
G. Jokūbavičienė

Ekonomikos ir informacijos visuomenės studijas Vilniaus universitete baigusi jauna moteris daug metų dirbo viešbučių sektoriuje. Būtent šis darbas leido suprasti, kad tiems, kurie ieško vietos renginiams, tenka didelis krūvis, stresas, laiko gaišimas. Anot projekto kūrėjos, ypač rudens metu, kai vyksta daug konferencijų, seminarų, mokymų, salių užimtumas kone 100 proc., todėl rasti tinkamą erdvę pagal reikalavimus ir biudžetą – varginantis ir ilgas darbas. „Mintis imtis salerenginiui.lt gimė prieš keletą metų, tačiau neturėjau laiko giliau išanalizuoti ir paskaičiuoti, ar pakankamas rinkos poreikis, kad apsimokėtų kurti verslą. Tam nebuvo laiko dėl atsakingo darbo, kurį dirbau.

Prieš pusantrų metų nusprendžiau šią įdėją arba įgyvendinti „dabar“, arba iš galvos ir iš širdies mesti į šiukšlių dėžę visiems laikams. Nuėjau į „Verslią Lietuvą“, pristačiau projektą ir paprašiau, kad stipriai sukritikuotų. Idėją pristatyti pradėjau nuo jos silpnųjų pusių ir verslo rizikos. „Versli Lietuva“ mane labai palaikė, suteikė nemokamų konsultacijų, nukreipė pas verslo angelą. Pastarasis irgi išnarstė verslo idėją iki kaulelio, gavau tiek daug pragmatiškos kritikos, kad buvo momentų, kai maniau, kad nerti į šį verslą – ne man. Tačiau dabar aš jam esu labai dėkinga už teisingus klausimus ir didžiulį norą padėti, o sau už tai, kad vis dėlto nebijojau rizikuoti“, – nelengvą pradžią prisimena 34 metų moteris.

Gerai išdirbta paieškos sistema padeda sukurti pranašumą

Anot kūrėjos, tai gerokai sujudino visą salių nuomos verslą Lietuvoje, nes viešbučiai, norėdami pritraukti klientų, turi konkuruoti savo kaina. Kai salių nuomos verslas įgauna patį didžiausią pagreitį, konkurencija itin paaštrėja, tačiau tai suteikia galimybę potencialiam klientui išsirinkti patį geriausią pasiūlymą pagal pasirinktus kriterijus vos per kelias minutes. Inovatyvos platformos teikiamą naudą įvardija ne tik salių valdytojai, bet ir sistema jau spėję pasinaudoti masinių renginių organizatoriai.

Tarptautinės aplinkos dizaino konferencijos „Garden Style“ organizatorė Lina Liubertaitė patikina, kad tokio e-įrankio atsiradimas leidžia verslo klientams ne tik sutaupyti pinigų, bet ir labai daug laiko. „Gausi duomenų bazė ir geras sistemos funkcionalumas leido per kelias minutes išsigryninti, kokios salės renginiui reikia, todėl užakyti paslaugas užtruko kelias minutes – taigi tą pačią dieną buvo aišku, kur rengsime konferenciją. Daugiausiai imponuoja tai, kad naudojantis sistema, eliminuojamas poreikis skambinti į kelis viešbučius, laukti atsakymų ir pasiūlymų, o svarbiausia – tai nieko nekainuoja“, – analizuoja L. Liubertaitė.

„Neringos“ viešbučio atstovas Ruslan Bikmurzin pabrėžia, jog naujoji platforma yra dar vienas šiuolaikiškas pardavimų didinimo kanalas. „Per trumpą laiką pavyko gauti nemažai įdomių užklausų, surengėme per penkis didelius renginius, kuriuose dalyvavo kone pusė tūkstančio žmonių“, – patirtimi dalijasi R. Bikmurzin.

Svarbu ištirti gerai rinką

Prieš kurdama šį verslą, Giedrė Jokūbavičienė atliko rinkos analizę dviem kryptimis – kliento ir tiekėjo. Jai prireikė apklausti nemažai įmonių, kurios užsiima mokymais, konferencijomis, renginiais, koks jų kelias nuo idėjos iki salės užsakymo, su kokiais sunkumais susiduria, kur yra „skausmingiausios“ vietos, įsivertinti riziką. „Kūriau tokį produktą, kuris sumažintų kliento rūpesčius, taupytų jo laiką ir pinigus. Juk viešbučiams ir salių tiekėjams internetinė platforma – tai naujas ir unikalus pardavimų kanalas. Gyvename tokiu metu, kai pirkėjai ir pardavėjai vis dažniau susitinka internete, o internetiniai pardavimai auga geometrine progresija, nes pirkti internetu patogu ir paprasta. Įgyvendinti projektą užtruko apie pusę metų, tačiau šiandien galiu džiaugtis, jog jis auga ir jo poreikis salių nuomos verslui yra akivaizdus“, – apibendrina startuolio kūrėja.

Netolimoje ateityje sistema bus pristatyta Latvijos ir Estijos rinkoms, o šiuo metu aktyviai vyksta bendradarbiavimas su iš Norvegijos atvykstančiomis ir čia, Lietuvoje, savo verslo renginius organizuojančiomis įmonėmis.

 

Žydrė Dargužytė, BZN start
Pilną straipsnį rasite čia: http://www.bznstart.lt/verslas/verslo-ideja/2530/Verslo-idejai-igyvendinti-padejo-kritika

Prisijungti

Pamiršote slaptažodį?